طرح جامع گردشگری کرمانشاه بازنگری می گردد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از بازنگری طرح جامع گردشگری استان اطلاع داد.

طرح جامع گردشگری کرمانشاه بازنگری می گردد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، امید قادری یکشنبه 12 مرداد 99 در حاشیه برگزاری ویدیو کنفرانس وزیر میراث فرهنگی با مدیران میراث فرهنگی کرمانشاه گفت: طرح جامع گردشگری استان با هدف بازنگری و بروز رسانی با رویکرد آینده پژوهانه در افق 1420 بازنگری می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه با اشاره به تدوین طرح جامع گردشگری در سال 84، اضافه کرد: این طرح در آینده نزدیک بازنگری می گردد و پس از تکمیل و ارائه طرح مذکور، نسخه شفابخش گردشگری استان در اختیار دستگاه های اجرایی مرتبط خواهد بود و با تدوین چشم انداز مناسب، شاهد رونق روزافزون گردشگری در استان خواهیم بود.

او خاطر نشان کرد: معرفی توانمندی ها و ظرفیت های گردشگری کرمانشاه که در قالب این طرح تعریف می گردد نقش مؤثری در جلب گردشگران داخلی و خارجی به استان داشته و زمینه ساز رونق صنعت گردشگری است.

قادری توضیح داد: این طرح پژوهشی توسط استادان و پژوهشگران برتر دانشگاه های استان با مطالعه و پژوهش های میدانی و با استفاده از ابزار و شیوه های نوین بازنگری می گردد و در این طرح اطلاعات جامعی در مورد گردشگری استان و راهکارهای عملی برای پیشرفت این صنعت عرضه می گردد.

قادری با اشاره به رفع کردن نواقص طرح گردشگری سال 84، گفت: در این طرح بسته های سرمایه گذاری متناسب با هر منطقه ارایه می گردد و تمرکز اصلی بر روی جذب گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود.

منبع: میراث آریا

به "طرح جامع گردشگری کرمانشاه بازنگری می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "طرح جامع گردشگری کرمانشاه بازنگری می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جامع گردشگری کرمانشاه بازنگری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید