لمپارد: همواره حمایت آبراموویچ را احساس می کنم، راضی نگه داشتن 5 مدافع وسط آسان نیست

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت که همواره حمایت مالک این باشگاه از خودش را احساس می نماید.

لمپارد: همواره حمایت آبراموویچ را احساس می کنم، راضی نگه داشتن 5 مدافع وسط آسان نیست

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، فرانک لمپارد پس از پیروزی 4 بر صفر تیم فوتبال چلسی مقابل کراسنودار روسیه، درباره عملکرد بازیکنان هجومی تیمش گفت: زیاش امروز برای اولین بار آماده بازی بود. من دوست داشتم تا او کیفیت خود را نشان دهد که همین رخ داد. حکیم با خودش کیفیت و آرامش زیادی آورد. او بازیکنی باکیفیت است که شخصیت فوق العاده ای دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: ما امروز بخشی از بازی حکیم را دیدیم و او بهتر می گردد. کالوم هادسون اودوی احساس می کرد شایسته فرصتی برای بازی است و خیلی خوب تمرین می کرد. ما وسط برنامه شلوغ بازی ها هستیم، اما به خاطر نتیجه این مسابقه خیلی شاد هستم.

سرمربی چلسی درباره پنالتی از دست رفته جورجینیو در نیمه نخست و پنالتی تبدیل به گل شده تیمو ورنر گفت: او در پنالتی ها به طرزی باورنکردنی پیروز است. زمانی که پنالتی های زیادی می زنید، ممکن است یکی دو پنالتی را هم از دست بدهید. با شیوه پنالتی زدن جورجینیو مشکل ندارم. ورنر هم توانایی پنالتی زدن را دارد و ما بازیکنان دیگر را هم داریم.

لمپارد در خصوص مصدومیت هادسون اودوی و افزایش اعتمادبه نفس او با گلی که به ثمر رساند، اعلام کرد: آن گل خیلی خوب بود و بعضی موارد را در بازی او دوست داشتم. اودوی بعضی اوقات در راستا خودش قرار نداشت، اما از گلی که زد شادم. متوجه مصدومیت او نشدم و تصور می کنم و البته امیدوارم مسئله ای نباشد. شادم کالوم بازی خوبی ارائه کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ پایگاه داده بخوانید. (کلیک کنید)

وی راجع به عملکرد پیروز رودیگر در خط دفاعی تیمش بیان نمود: از عملکرد او و زوما بسیار راضی هستم. درباره رودیگر شک نداشتم و از تمرکز و اشتیاقش برای کسب کلین شیت خیلی شادم. راضی نگه داشتن پنج مدافع وسط آسان نیست، اما برای پیشرفت به این رقابت احتیاج داریم.

سرمربی چلسی درباره حضور رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی در استادیوم توضیح داد: می دانستم که او اینجاست و این موضوع ما را شاد می نماید. اگر آبراموویچ کنار ما باشد یا نباشد، من همواره حمایت او را احساس می کنم. من پیروز به دیدن آبراموویچ نشدم، اما یکی دو عضو کادر فنی با او صحبت کردند. شادم که عملکرد خوبی در کشورش نشان دادیم و او را شاد کردیم.

لمپارد درباره تیم کراسنودار گفت: حریف خوبی بود، اما ما باید شاد باشیم که اروپا را سفر کردیم و نتیجه ای را کسب کردیم که می خواستیم. من بیشتر نگران احساس خودمان هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لمپارد: همواره حمایت آبراموویچ را احساس می کنم، راضی نگه داشتن 5 مدافع وسط آسان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: همواره حمایت آبراموویچ را احساس می کنم، راضی نگه داشتن 5 مدافع وسط آسان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید