هشدار رامنی به ترامپ درباره تعهدات کرونایی اش

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، سناتور جمهوری خواه میت رامنی در نامه ای به همراه سناتور دموکرات جان تستر از دونالد ترامپ خواست به الزامات نظارتی که کنگره برای بسته 2.2 تریلیون دلاری کمک به مبارزه با تبعات کروناویروس وضع کرده پایبند باشد.

هشدار رامنی به ترامپ درباره تعهدات کرونایی اش

به نقل از پایگاه هیل، رامنی و تستر در این نامه که تاریخ آن سوم آوریل است نوشتند: در حالی که تریلیون ها دلار از پول اقتصادیات دهندگان خرج شده، این به شدت مهم است که دولت آمریکا شفافیت کامل را تضمین کرده و خواهان نظارت مستقل باشد.

این سناتورها خاطر نشان کردند، قانون موسوم به قانون کمک، امداد و امنیت اقتصادی کروناویروس (CARES) سه سطح نظارتی را برای مدیریت صدها میلیارد دلار از کمک های فدرال ایجاد کرده است: یک بازرس کل، یک کمیته نظارت کنگره و یک کمیته از بازرسهای کل مشهور به کمیته مسئولیت پاسخ به همه گیری بیماری (PRAC).

رامنی و تستر از رئیس جمهور آمریکا خواستند برنامه های دولتش برای خرج این اعتبارات را به کنگره گزارش کند.

آنها نوشتند: همچنان که شما مشغول اجرای قوانین کووید 19 هستید ما از شما میخواهیم یک گزارش دقیق در خصوص چگونگی برنامه های دولت برای اجرایی ساختن صرف این اعتبارات و تدابیر در نظر گرفته شده برای پاسخگویی و تضمین هزینه کرد موثر و کافی دلارهای اقتصادیات دهندگان ما به کنگره بدهید.

ترامپ چند روز پیش در اظهار نظری جنجالی گفته بود که دولتش بر گزارشهای بازرس کل ویژه امداد کروناویروس به کنگره نظارت خواهد کرد.

رامنی و تستر به رئیس جمهور آمریکا هشدار دادند، در گزارش های سه ماه یکبار بازرس کل به کنگره مداخله نکند.

آنها نوشتند: ما انتظار داریم این بازرس کل ویژه مسئولیتهایش بر طبق قانون را اجرا کند و ما مشتاق به همکاری با دولت شما برای تضمین یک نظارت قدرتمند برای دلارهای اقتصادیات دهندگان هستیم.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "هشدار رامنی به ترامپ درباره تعهدات کرونایی اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار رامنی به ترامپ درباره تعهدات کرونایی اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید