چراغ سبز اپل برای تسویه حساب با توسعه دهندگان

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، اپل با تشکیل یک صندوق اقتصادی پرداخت هزینه های بعضی از توسعه دهندگان را شروع کرد.

چراغ سبز اپل برای تسویه حساب با توسعه دهندگان

وبلاگ پایگاه داده - بعضی از توسعه دهندگان برنامه ها در سال 2019 از اپل به علت سوء استفاده از قدرتش مانند قیمت گذاری اجباری و هزینه سالانه اپ استور شکایت کردند.

به گزارش appleinsider، در آگوست 2021، اپل به این شکایت رسیدگی و اعلام نمود صندوقی با سرمایه 100 میلیون دلاری برای توسعه دهندگان ایجاد شده است. اکنون توسعه دهندگان می توانند برای تسویه حساب اقدام و بخشی از هزینه هایشان را دریافت نمایند. در حال حاضر مبلغی بین 30 تا 250 هزار دلار به درخواست نمایندگان پرداخت خواهد شد. اعضایی مانند برنامه نویسان فروشگاه App می توانند برای دریافت پول درخواست دهند؛ به ویژه آن هایی که برنامه های شان را بین سال های 2015 تا 2021 به قیمت کمتری فروخته اند.

شرط بعدی برای دریافت هزینه از این صندوق داشتن عایدی کمتر از 1 میلیون دلار از سال 2015 تا 2021 است. علاوه بر این تغییرات جزئی نیز در خط مشی اپ استور ایجاد می گردد. این دستورالعمل های اصلاح شده شامل ارتباط مشتری و توسعه دهنده، سطوح قیمت گذاری و کاهش 15 درصدی کمیسیون App Store به مدت سه سال است. آخرین مهلت ارسال درخواست 20 مه 2022 است. حذف درخواست تسویه حساب نیز تا 21 مارس امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "چراغ سبز اپل برای تسویه حساب با توسعه دهندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز اپل برای تسویه حساب با توسعه دهندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید