20 کارمند حفاظت دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد تجلیل شدند

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، 20 کارمند حوزه حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند.

20 کارمند حفاظت دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری وبلاگ پایگاه داده از شهرکرد، مراسم تجلیل از کارکنان حوزه حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد صبح امروز با حضور ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، حسین جعفری کاکلکی معاون توسعه مدیریت و منابع واحد شهرکرد و موسی یزدانی مدیر حراست این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد در این نشست از همکاری دلسوزانه و خدمات ارزنده کارکنان بخش حفاظت فیزیکی دانشگاه و مسئولان و تلاشگران مبارزه با ویروس کرونا که با اجرای برنامه های بهداشتی و پیشگیرانه و کنترل اپیدمی این بیماری منحوس تلاش شبانه روزی داشتند با اهدای لوح سپاس، تجلیل و قدردانی کرد.

رحیمی اظهار کرد: در شرایطی که بیشتر امور اداری و آموزشی دانشگاه ها به صورت مجازی و دورکاری انجام می شد، کارکنان حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با صداقت و اهتمام در حفظ و حراست از اموال و مکان های مختلف دانشگاه از هیچ تلاشی دربغ نکردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از تیم پشتیبانی برگزاری کلاس های برخط ویژه دانشجویان و اعضای هیئت علمی در برگزاری کلاس های مجازی نیز قدردانی کرد و در خاتمه نشست همراه دیگر مسئولان به سوالات همکاران حوزه حفاظت فیزیکی دانشگاه پاسخ داد.

4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "20 کارمند حفاظت دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 کارمند حفاظت دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید