جزئیات پیش فروش 9خودرو سایپا ویژه آذرماه

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، شرایط طرح جدید پیش فروش مشارکت در فراوری محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه آذرماه (از دوشنبه 99/09/03) اعلام شد.

جزئیات پیش فروش 9خودرو سایپا ویژه آذرماه

در طرح جدید پیش فروش مشارکت در فراوری محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه آذرماه 9 خودروی تیبا، تیبا2 و ساینا رینگ فولادی، شاهین، کوییک، کوییک. آر، سایپا 151 و همچنین نیسان تک سوز و دوگانه سوز با لاستیک رادیال عرضه می گردد.

سود مشارکت در این طرح 6 درصد و سود انصراف، 3 درصد درنظر گرفته شده و موعد تحویل این خودرو ها نیز با احتساب قیمت روز در زمان تحویل مندرج در قرارداد، هفته چهارم دی و بهمن سال آینده است.

متقاضیان می توانند از ساعت 14 روز دوشنبه سوم آذرماه، به مدت سه روز و به صورت شبانه روزی با مراجعه به وب سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند.

در این طرح نیز همچون طرح های قبلی، محدودیت های اعمال شده باهدف جلوگیری از واسطه گری و سودجویی و ایجاد فرصت مشارکت برای مصرف نمایندگان واقعی برقرار خواهد بود.

زمان قرعه کشی و اعلام لیست منتخبان اصلی و رزرو طرح پیش فروش مشارکت در فراوری محصولات گروه خودروسازی سایپا متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: فرارو

به "جزئیات پیش فروش 9خودرو سایپا ویژه آذرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پیش فروش 9خودرو سایپا ویژه آذرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید