226 پروژه شهرستان ری همزمان با ایام دهه فجر به بهره برداری رسید

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، 226 پروژه شهرستان ری با اعتباری بیش از 7هزار میلیارد تومان همزمان با ایام دهه فجر با حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید.

226 پروژه شهرستان ری همزمان با ایام دهه فجر به بهره برداری رسید

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، محسن منصوری در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه های ایام دهه فجر در شهرستان ری در جمع وبلاگ پایگاه داده گفت: عملکرد ما عملکرد نظام است. دولت های مختلف می آیند و می فرایند و مردم ما را به عنوان نمایندگان نظام قضاوت می نمایند. قطعا در 43 سال گذشته کارهای بسکمک در حوزه های مختلف اجرا شده و تحول چشم گیری را شاهد بوده ایم.

وی اضافه نمود: بخش خصوصی و مردم پای کار آمدند و اقدامات موثر بسکمک اجرا شده است. در ایام دهه فجر سال جاری نیز بیش از یک هزار و 190 پروژه در سطح استان تهران آماده بهره برداری شده است که سهم شهرستان ری در این میان شاخص بوده است. بی تردید به مردم ری به صورت مضاعف بدهکاریم چرا که ری مردمی متدین دارد که تعلق خاطر ویژه ای به جریان نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان ری 226 پروژه با اعتباری بیش از 7هزار میلیارد تومان آماده بهره برداری شده که از این میان 117 پروژه با اعتبارمعادل 6 هزار میلیارد تومان پروژه مالی هستند و با مشارکت بخش خصوصی محقق شده است و 108 پروژه هم در بخش عمرانی اجرا شده است.

وی تاکید نمود: خود را متعهد به پیگیری مسائل مردم می دانیم و امیدواریم به کمک خداوند مسئله ای را از مسائل مردم حل کنیم. البته تا به امروز گره گشایی زیادی شده اما مسائل بسیار است که باید حل و فصل شوند.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه شهرستان ری بیشترین سهم را در پروژه های دهه فجر سال جاری در سطح استان تهران داشته است اضافه نمود: امروز (یکشنبه) در شهرستان ری به صورت نمادین تعدادی از پروژه ها را به بهره برداری رساندیم در حالی که پروژه های متعددی در حوزه های ورزشی، آموزشی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی، درمانی و... به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

استاندار تهران در پاسخ به سوالی درخصوص ساخت و سازهای غیرمجاز در استان تهران گفت: در استان پروژه ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی نشده نداریم و همه اینها در حوزه هایی رخ می دهد که دستگاه های اداری و اجرایی حضور دارند و مجموعه های فرمانداری ها و بخشداری ها و جهاد کشاورزی شهرداری ها و دستگاه های متولی نظارت می نمایند و پیگیری می نمایند و اینکه بعضی دستگاه ها در این زمینه سست بوده اند تذکر داده شده و طی نشستی که با شهرداران استان تهران داشتیم عنوان شد که به طور جدی پای کار بیایند تا جلوی ساخت و ساز غیر مجاز گرفته گردد.

منصوری تاکید نمود: به مسسئولان مربوطه عنوان شده شاخص ارزیابی دستگاه ها جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز است و در این زمینه مصمم و پیگیر هستیم.

حسین توکلی، فرماندار شهرستان ری نیز در گفت وگو با وبلاگ پایگاه داده، در تشریح پروژه هایی که امروز با حضور استاندار تهران در سطح این شهرستان به بهره برداری رسید گفت: سال جاری در مجموع 226 پروژه عمرانی، مالی، کشاورزی، توسعه شهری، روستایی و اداری با اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای 3 هزار و 227 نفر در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

وی اضافه نمود: امروز 129 پروژه مالی و 97 پروژه عمرانی در شهرستان ری افتتاح شد که از این تعداد، 108 پروژه به وسیله دستگاه های اجرایی و 118 پروژه به وسیله سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرایی شده است که سهم اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم آن ها مجموعا 3227 نفر است.

فرماندار شهرستان ری با اشاره به شروع عملیات اجرایی 42 پروژه در ایام الله دهه فجر 1400 گفت: مجموع اعتبارات هزینه شده برای پروژه های مالی 6 هزار و 329 میلیارد و برای پروژه عمرانی 888 میلیارد و در مجموع 7 هزار و 218 میلیارد تومان بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "226 پروژه شهرستان ری همزمان با ایام دهه فجر به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "226 پروژه شهرستان ری همزمان با ایام دهه فجر به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید